Alla hjärtans dags meny.....

Är nu slutjobbat för idag. Har gått och klurat under dagen vad jag skall ha för meny till i morgon. Brukar alltid göra något speciellt denna dag, även om det skulle vara en vardag så lyxar jag till det. Så här kommer menyn.

 Förrätt: Räkcoctail

Innehåller: sallad, tomat, gurka, crabbsticks, räkor, citron, dressing.


Varmrätt: Baconlindad oxfilé med rödvinssås och bakad potatis, frukter av olika slag

Här är oxfilén lindad med bacon och stekt.

Fruktfatet består av färsk annanas, kiwi, physiallis, nätmelon


Dessert: Cointraeu marinerade jordgubbar med strimlad citronmeliss och mangomousse



Till detta blir det ett gott rött vin.

Senare på kvällen blir det lite god choklad och champagne.

Jag blir riktigt sugen på detta redan nu, vattnas i munnen när jag skriver om det, men man får väl vänta till i morgon.
Men visst låter det gott.
Bilder kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0