Seg morron....

Idag var det segt att komma upp på morgonen. Jobbade 12 timmar igår, så man känner sig ganska mör, har även en förkylning som inte vill bryta ut riktigt heller. Idag jobbar jag bara mellan 9-14, sen ska jag hem och ta bort julsakerna. Måste komma ihåg att köpa med 2 tulpanbuketter hem. Fick ett glädjande samtal  igår, av en vän som bad mig om hjälp att gå ner i vikt. Har hjälp henne med matsedel för 4 veckor och motionstips. Igår hade hon följt matsedeln 1 vecka och gått ner 2,8 kg och 6 cm mindre i midjan. Jag är glad för hennes skuld, hon har provat så mycket och det har inte fungerat, så jag håller tummarna nu för henne. Nu får jag sätta fart så jag kommer till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0