Bakdags!

Provet i torsdags gick bra, bättre än väntat må jag säga så jag är riktigt nöjd. Kommer nu att ha nästa prov på måndag i företagsekonomi och tisdag skall jag har prov i administration. Sen är det bara en kvar i marknadsföring som är kvar. Nu skall jag bara äta en frukost och sedan är det dags för lite julbak av lussekasser och pepparkakor. Är länge sedan jag gjorde egen pepparkaksdeg, men den köpta är inte alls lika bra som den man gör själv tycker jag. Tänkte även idag att göra en riktig god julglögg (med den blir lite stark eftersom man har lite sprit och vin i den). Alla som har fått smaka den tycker den är god. Lägger ut dessa recept under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0