Äntligen fredag.......

Det är skönt att det är fredag så man kan ta lite sovmorron i några dagar. Känns som man skulle behöva det efter denna stressiga vecka. Ska bara jobba förmiddag idag så man får ju vara glad ändå. Var iväg igår kväll och hade krydd och teparty hos en arbetskamrat, och det var riktigt trevligt. De fick både lukta, smaka på olika sorters kryddor, teer och kaffe.

Packade upp mitt paket från Fridas gård som jag beställde, och muggarna var så fina som de hade sett ut på bilden, men asken trodde jag var större än den var men den var fin den med. Få fundera vad jag ska ha den till eller ha den bara som prydnad.

Nej nu får jag sätta fart så man blir klar att åka iväg och jobba.

Vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0