Badkarsletande

Vi har hållit på och renoverat vårat badrum, och nu har vi letat massagebadkar sedan i mitten av dec, men ej hittat något som både skall passa in i badrummet samt passa i smaken. Letar ute på nätet varje dag, och de som kan vara intressant ligger ca 40 mil bort. Så vi får väl se när man får något. Är svårt att hitta riktiga butiker som har badkar, det är mest nätbutiker. Men det är så tomt i vårat badkarshörn nu, så jag satte dit en palm istället.



 
Jag har även ett stort fönster i badrummet.
Badrummet är på ca 15 kvm.
Även här har jag en orchide (i mitten)
Nej, nu skall jag fortsätta att baka (recept kommer senare under dagen) samt att elektrikern är här och gör slutarbetet på eldragningen.


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag är så avundsjuk på erat fina badrum...

2009-02-05 @ 16:53:39
URL: http://aromboden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0