Söndag morron...

Ja så vad det söndag igen. Är ledig idag. Enda dagen som jag varit ledig den här veckan, antingen har det varit arbete eller pluggande. Ska ta det riktigt lugnt idag, och bara slappa. Har nu lagt in bilderna på Alla hjärtans dags menyn som vi åt igår. Det var riktigt gott kan jag lova. I veckan kommer jag att prova en del  nya recept. Kommer att lägga ut dem eftersom jag gör dessa.
Ang badkarsletande så har vi inte hittat något ännu, letar förtvivlat ute på nätet hela tiden. Skulle vara skönt att kunna krypa ner i ett varmt bad nu när det är så kallt ute. Men vi får hoppas att det dyker upp något intressant inom en snar framtid.
Igår när jag kom hem från jobbet gick jag och sambon en skön långpromenad i skinande sol. Det var riktigt varm och skönt i solen, och då var klockan 15, så är man i solen så värmer den bra. Få se om solen tittar fram idag igen, då skulle man kunna sitta vid husväggen och lapa lite sol. Inte helt fel eller hur?...
Nej nu är det frukost för magen börjar kurra. 

                                                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0