Städpaus...

Eftersom jag har varit sjuk tidigare så har det inte blivit städat på snart 2 veckor, och man har gått omkring och lidit när det inte är fräscht. Har nu varit igång med städningen i 3 timmar och nu har det blivit en paus eftersom golven måste torka. Ska sedan ta itu med en hel hög av stryktvätt eftersom den  inte försvinner om inte jag tar reda på den. Om jag får någon tid kvar eller om jag har ork kvar så ska jag ta itu med gardintyget som jag köpte (se tidigare inlägg i veckan) som jag tänkte sy till vardagsrummet.
Fick mitt paket från HM i förra veckan, beställde en brunmönstrad klänning som jag tyckte var fin, men jag vet inte nu. Tycker kanske att den är för mönstrad, få se om jag använder den eller inte. Men så här ser den ut.


Köpte även en brun kofta man skulle kunna ha till....
 
Det här bältet köpte jag för några veckor sedan. Bälten kan man aldrig få för mycket av.
Nej nu är det dags att fortsätta med stryktvätten.
Till kvällen kommer jag att laga en kycklingrätt (herrgårdskyckling).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0