Torsdag igen...

Man hinner inte riktigt med dagarna känns det som, de går ju så fort, och man har en del att göra. Var i Västerås i veckan och när jag var på väg hem så stannade jag till i Heby textil och köpte ett kanonsnyggt gardintyg som jag tänkte sy gardiner till vardagsrummet. Botten är i linfärgat tyg med plommonfärgade blommor, och matrielat i tyget är i något med sidenmatrial eftersom det glansigt.  Så här ser det ut i alla fall.



Måste även få visa mina blommande orhideér. Har 7 stycken i olika färger.


Visst är de fina?

Nej, nu är det dags att åka till jobbet igen. Kommer med mer inlägg under dagen.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej Britt!



Vad kul att du hittade till min blogg och även att du har en egen. Nu kan vi "hålla koll" på varandra! :-) Hoppas att allt är bra med dig! *kram

2009-02-05 @ 12:57:39
URL: http://www.ellinor-dayafterday.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0