choc-o-lait

Choklad "Choklad är billigare än terapi.
Och man behöver inte beställa tid"
Okänd

Eftersom jag älskar choklad så har jag en del favoriter. För det mesta äter jag mörk choklad med en kakaohalt på minst 70 %, men jag har också en del andra favoriter som dessa.

Varm choklad på ett ögonblick. Denna chokladpinne smälter i varm mjölk och blir till underbar varm choklad!
Det går alldeles utmärkt att ha denna chokladpinne i varmt kaffe. Blir underbart gott.
Smakerna finns i cointrau, mjölkchoklad, hasselnöt och mörk choklad.
Dessa chokladpinnar finns på aromboden.


Chokladfondue . Är också en stor favorit hos mej när det skall vara lite extra.
Choklad Fondue i läckra smaker. Gourmetdesserten för finsmakaren!
Detta lilla genuina företag ligger utanför Paris i Frankrike.
Kännetecken för alla deras underbara produkter är den vackra förpackningen i stengodskrus. Serveras till läckra frukter & bär. Värm, doppa och njut!
Dessa underbara choklad fondue finns även de på aromboden
Perfekt för alla hjärtans dag mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0