Saltå kvarn

Blev tipsad om denna smarta sida  av min dotter, där man kan blanda sin enga müsli. Där finns det så mycket olika ingredienser att ha i sin müsli. Och det är så kul att blanda precis som man vill ha det. Allt är ekologiskt också! Jag har tidigare stått och försökt välja bland alla sorter men inte hittad någon som varit riktigt god.



Så nu blandade jag min egna och det kommer garanterat inte vara den sista! Jag väntar med spänning på att paketet ska komma. I min müsli valde jag dessa ingredienser:

Dinkelbas
Havrekli
Dinkelflingor
Amarantpuffar
Kornflingor
Rågflingor
Hallon
Tranbär
Rostade kokoflagor
Pumpakärnor
Pistagenötter
Mandel i mörk choklad (kunde inte motstå, är chokladälskare)
Hasselnötter

Vad tror ni om den blandningen?!
Jag döpte den till Britts special. Jag tror den blir jättegod iaf!
Vilka favoriter har ni?
Är perfekt att ge bort i present!



Ni måste titta in på denna sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0