Tänk vad dagarna går

Tänk att det är i slutet av januari redan...... Jag tyckte att det inte var så länge sedan jag tog bort julsakerna. Men i och för sig så är det bra att det går fort då blir det vår och sommar fortare. Mina värsta månader är november och januari, de tycker jag är ganska trista. Men kommer man in i februari och solen lyser mer så känns det bättre.

Krister är fortfarande sjuk, men är på bättringsvägen. Har själv bara ont i halsen, men det har inte brytit ut på mig ännu. Hoppas man klara sig.

Skall idag jobba i vården, börjar nu kl 7 så det är väl dags att göra sig i ordning och hasta iväg. //B

Kommentarer
Postat av: Nea.

Hej, cpar min blogg för dig? Hos mig funkar ingenting. :S



Nea FTW! <3

2009-01-26 @ 06:02:21
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0