Äntligen hemma....

Idag har det varit en lite stressad dag både på jobbet, och efter jobbet skulle jag till frissan (klippte mig kort så att mina lockar kom fram) känner inte igen mig riktigt, men det är alltid roligt att förnya sig. Åkte sedan vidare till en bekant och hjälpte henne innan jag åkte och handlade mat inför middagen. Hade svårt att bestämma vad jag skulle ha, men det blir en pastarätt. Recept och bild kommer senare under kvällen. Sedan blir det lite datajobb i kväll samt titta på Antikrundan (om det inte var sista avsnitt förra veckan). Är alltid lika roligt att se vilka prylar/saker de kommer dit med för att få sitt värde satt på sakerna av experterna.

Ha det bra så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0