Och så vad det här med mat.....

Hade svårt med fantasin så jag tog en påse Findus Köttfärsgratäng Taco Mix, där man bara tillsätter köttför och creme fraiche. Enkelt eller hur. Det måste vara enkelt ibland. Fast jag la till lite nacho chips i botten av formen och över köttförsen innan såsen. Blev riktigt gott kan jag lova. Tillsätt bara lite sallad och ett bröd.

Till 3-4 personer behövs:
500 gr köttförs
1 påse Findus köttfärsgratäng  Taco Mix
2 dl creme fraiche
toppa med riven ost
ev nachochips(jag tog det)

Tillaga sedan efter beskrivningen på påsen.



Kommentarer
Postat av: Madde

Mmmm, ser gott ut=)

Ska vi käka nått ihop på söndag??

Kram Madde

2009-03-12 @ 10:12:37
URL: http://glamourmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0