Vart har är våren.....

Tittar just på TV 4 morron, och de pratade och testade nya glassar. Då ställer jag mig frågan  vart har våren tagit vägen? Glasstesterna förknippar jag med våren, och inte fullt med snö ute som det är nu när man tittar ut genom fönstret. Man får väl skapa lite vårstämning inne istället med tyger och blommor.

Ska nu på morron ringa läkarstationen och försöka få en tid idag för att få cortisonsprutor i knäna, pga av värken och det blev inte bättre att vara på mässan igår, men vad gör man. Vet inte vad som hänt med mitt vänstra knä. Är svullet och kan nästan inte böja det nu, hmmm.... skumt. Får ta och göra mig i ordning och börja ringa vid 8 och se om jag får en tid snabbt. Återkommer med vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0